Description On Blog

Hi, I am Zheng Koon Chua. This is one of my blog. I wish you all can enjoy reading it as it only post up nice or meaningful essay, poem, and so on. Hope you guys and girls enjoy it. Feel free to leave comments and chat on the shout box with me. Wish you all have a nice days. ^^

Saturday, September 10, 2011

隐婚男女

人生的爱情就像这个故事一样。但是我相信这类的男人已经面临绝种了。不知道我是否是痴情的人,不过,我看了这部戏的后面,我哭了。故事情节反映了我过去的爱情,开心与伤心。但是,我没有主角这么好的结局。或许这个世界没有这样好的结局吧!爱情需要真诚、信任,少了这个,或许悲惨的结局就出现了。现在的我还在流浪,她已找到了码头,而我却好像离开码头很远。或许我的生命只有一人的生活。只好认命了。

No comments:

Post a Comment