Description On Blog

Hi, I am Zheng Koon Chua. This is one of my blog. I wish you all can enjoy reading it as it only post up nice or meaningful essay, poem, and so on. Hope you guys and girls enjoy it. Feel free to leave comments and chat on the shout box with me. Wish you all have a nice days. ^^

Thursday, April 1, 2010

有你就夠了

給我笑臉 當你不在可以思念
日積月累 濃情不退
靠在你肩 我就有勇氣去冒險
終於感覺 什麼是永遠

我不怕時間善變 我從不怕路還遙遠
儘管最後都會變契約 兩個人的歲月
有你這一生就夠了 所有的生命都值得
我們的擁抱就像是呼吸
是那麼的自然又那麼必須

有你什麼事都對了 不管是否還有挫折
能彼此珍惜是多麼難得
這一生有你陪我就夠了

靠在你肩 我就有勇氣去冒險
終於感覺 什麼是永遠

我不怕時間善變 我從不怕路還遙遠
儘管最後都會變契約 兩個人的歲月

有你這一生就夠了 所有的生命都值得
我們的擁抱就像是呼吸
是那麼的自然又那麼必須

有你什麼事都對了 不管是否還有挫折
能彼此珍惜是多麼難得

有你這一生就夠了 所有的生命都值得
我們的擁抱就像是呼吸
是那麼的自然又那麼必須

有你什麼事都對了 不管是否還有挫折
能彼此珍惜是多麼難得

這一生有你陪我就夠了

No comments:

Post a Comment