Description On Blog

Hi, I am Zheng Koon Chua. This is one of my blog. I wish you all can enjoy reading it as it only post up nice or meaningful essay, poem, and so on. Hope you guys and girls enjoy it. Feel free to leave comments and chat on the shout box with me. Wish you all have a nice days. ^^

Tuesday, June 15, 2010

因為我放不下

在愛情裡,我感受到。
你給我的安全感,
你給我的快樂,
你給我的心疼,
你給我的傷害,
你給我的心碎。

你給我的幸福。

我們,在一起半年多。
很快樂,也很傷心,也很幸福。
你說,我們永遠都會在一起。
我聽了,很開心。
是真的開心。

但,我知道。
像我們這種年齡。
是不可能會是永遠。
分手,還是我們的結局。

我放開了你,
心很痛。
我哭,哭了很多天。
我不敢在他們的面前哭。
我躲在房間裡哭。
安靜的哭。

那幾天,
我都是在吃東西。
把自己弄胖了也不知道。

呵呵,
那時我還真的很傻。

如今,
聽說你已有了新歡。
我想。
你應該也忘記了我吧?
我希望你是。
因為,
那段戀情,
是讓我最傷痛的一次。

因為我放不下。

No comments:

Post a Comment