Description On Blog

Hi, I am Zheng Koon Chua. This is one of my blog. I wish you all can enjoy reading it as it only post up nice or meaningful essay, poem, and so on. Hope you guys and girls enjoy it. Feel free to leave comments and chat on the shout box with me. Wish you all have a nice days. ^^

Friday, December 3, 2010

無法放棄你(轉)無法放棄你(轉)

無法放棄你,因為你已經是我生命的一部份。無法放棄你,因為我們已經有共同的生活回憶。無法放棄你,因為我忘不了你那傻瓜可愛的模樣。無法放棄你,因為我忘不了你曾經那麼愛我。無法放棄你,因為我忘不了你曾經對我無人能敵的好。無法放棄你,因為沒有人可以取代你在我心中的地位。無法放棄你,因為我不相信能有人可以像你對我那麼好。無法放棄你,因為我忘不了我們曾經擁有的纏綿悱惻。無法放棄你,因為我無法單獨面對這孤寂的房間。無法放棄你,因為我無法面對曾經一起走過的路。無法放棄你,因為看到你送我的東西讓我睹物思人。無法放棄你,因為看到路上的甜蜜情侶就讓我更心痛。無法放棄你,因為親朋好友的安慰讓我更空虛更想你~無法放棄你,因為我真的真的怎樣也忘不了你…

No comments:

Post a Comment