Description On Blog

Hi, I am Zheng Koon Chua. This is one of my blog. I wish you all can enjoy reading it as it only post up nice or meaningful essay, poem, and so on. Hope you guys and girls enjoy it. Feel free to leave comments and chat on the shout box with me. Wish you all have a nice days. ^^

Sunday, March 14, 2010

爱是什么?

‘你爱我吗?’
‘爱’
‘你会背叛我吗?’
‘不会’

。。。。
那天他的回答,答得很爽快。
我心想,这会是真心话吗?

那天起,他对我。越来越冷谈了。
似乎以前天天和我sms,通电话,一起出去约会的他。
如今变成了天天往外跑去找‘朋友’的他。
我知道他是去找她的。
我却没有勇气说。

直到那一天来了。
‘我们分手吧’
他就这么说了一句话。

‘哦’

我走了。我就这么的走了。
当天。我崩溃了。
我连续很多天没吃没睡。


朋友说了一句话。让我醒了。
‘竟然他不珍惜,你又何必为他这么的折磨自己?’

朋友说的对。


爱是什么?
爱就是承诺
爱就是喜欢
爱就是幸福
爱就是快乐
爱就是恨

No comments:

Post a Comment